perjantai 11. tammikuuta 2013

Kireitä silmukoita

Tämä kuvastaa mua kyllä niin hyvin!
Päätin tehdä itselleni villasukat, ajattelin, että "koitanpa nyt jotain uutta ja alan tekemään tälläistä kivaa, vähän graafista kuvioo...". Näin pitkälle pääsin (alla iltahämärissä otettu evidenssikuva), ennen kun ajatteli, että koitetaas nyt tätä. No eihän se mahtunut, ei sitten millään! Loin ihan normaalisti 48 silmukkaa ja aloin työstämään. Ilmeiseti kiristi silmukkaa tuossa kirjoneulekuviossa sen verran pahasti, että tuli hiukan tiukempi malli. Kantapää jumiutui tuohon turkoosiin kohtaan, vaikka kuika yritin sujauttaa sukkaa sorjaan jalkaani. Kuvio näyttää tosi hyvältä, mutta purkaahan tuo piti...


Ps. Lämpimästi tervetuloa Villa Punahilkka!

2 kommenttia:

  1. Nouuuu.. :/ Eipä mennyt minunkaan ensimmäinen kirjoneuletyö ihan putkeen, joten vinkkejä en osaa antaa. Minun piti purkaa, monet kerrat! Lopulta tuli kuitenkin sentään sellaista, minkä kehtasi lahjaksi antaa. Eri asia sitten on, mahtuuko valmistuneen tumput saajan kätösiin. :/

    Mutta jospa toisella kerralla onnistaisi? Kuvio on kiva, ja noihinhan saa kovasti uppoamaan lankoja... pääsee sitten joskus ostelemaan niitä uusiakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitähän mä ihmettelinkin, että kun tää ei todellakaan ole mun eka kirjoneulesukka! Että, olenkohan mä ennen tehnyt sit enemmän silmukoita... en mielestäni!
      Täytyy tätä vähän vielä viilata, koska toi näyttää kyllä nätiltä :)
      Lankavarasto hupenee sukissa kyllä kivasti, saa kohta ostaa lisää :D

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!