tiistai 19. maaliskuuta 2013

Himot ne on hiirelläkin














Iittalan kevään uutuus Teema-astiastossa: Celadonin vihreä. Uuuh, ihana. Tulee jotenkin mieleen 50-luku... miksiköhän? Mun mielestä tää on myös lähellä lehmuksenvihreää, mulla oli aikoinaan juuri tämän värinen ylioppilaspuku. On ehkä ihan pakko hankkia jokin tämän värinen astia, ehkäpä juuri tämä pieni neliönmuotoinen vati...

Lohenpunainen Aaltovaasi. Lohenpunaa löytyy myös Kivi- ja Kastehelmituikuissa sekä skooleissa. Oodottelen kuitenkin, jos sattuisi joskus tulemaan vaaleanpunainen vaasi, se vasta olisi dynamiittia. Mutta kaunis on tämäkin!

Laventelinvärinen Kastehelmituikku, kaunis! Minulla on monta Kivi -tuikkua, muttei yhtään Kastehelmeä. Pidän tästä tuikuista todella paljon, muuten en niin kovin Kastehelmen ystävä ole. Tai siis onhan se todella kaunis, mutten välttämättä sitä himoitse (kuten niin montaa muuta ihanaa esinettä ja asiaa näköjään...). Laventeli värinä kertakaikkisen ihana, myös esim. Kivituikuissa ja skooleissa.

Olen ihan viimeisen puolen vuoden aikana alkanut himoitsemaan koruja, mikä on mulle uusinta uutta! Olen kyllä saanut vuosien saatossa lahjaksi pari kaunista (ja aitoa) korua, mutten ole (vihkisormusta lukuunottamatta) hankkinut itselleni mitään kovin arvokasta (mistäköhän johtunee, hehe...). Eihän Kalevala Korukaan kalliimmasta päästä ole, mutta olen kovin tykästynyt Vanamo -sarjaan, etenkin tuohon sormukseen sekä helmikäätyyn!
Myöskin Maman Aurore sarja on kertakaikkisen ihana! Siitä sarjasta voisin ottaa kaikki!

Edelleen himoitsen tätä Marimekon ruskeaa nahkalaukkua. Kyllä minä sen vielä joskus ostan, saatte nähdä!

Kiinnostaa kovasti myös Marimekon trikoiset petivaatteet! Kovin ovat vain tyyriitä. Onko kellään kokemuksia, minkälaista on nukkua trikoolakanoissa??




Lähteet:


2 kommenttia:

  1. Vanamo -sarjan korut on tosi nättejä. Minulla on tuo sormus ollut jo pitkään ja vieläkään en ole kyllästynyt. :) Siinä oli vain melkoinen etsiminen, että löytyi oikea koko. Nuo kun taitavat kaikki ollat hieman yksilöllisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! No hyvä tietää! Että jos esim sattuisin toivomaan lahjaksi, niin täytyy ottaa huomioon, että on oltava ostoksilla nakkeineen mukana :D

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!