keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Löytö


Nipsua harmittaa ja kiukuttaa urheiluliikkeessä. Jalat palelevat kesälenkkareissa. Koiran kanssa pitkiä lenkkejä syyssateessa, vesi tihkuu Asicsista sisään. Urheiluliikkeessä hyvät ja sopivat coretexit maksaa ihan hunajaa, halvimmillaan 120 eur popoista on aika perkeleen paljon. Jos nyt jotain alennuskuponkia vaikka tässä lähitulevaisuudessa tulis, palaan sitten asiaan...

Ei tarvi odottaa kuponkeja, eikä tuskailla eurojen kanssa. Järjetön munkki, Kontissa vastaan tuli ihan iskemättömät ja täysin omaan jalkaan sopivat Jack Wolfskinin coretexit, hintaan 14,50 eur. Ai että, mä oon onnellinen!! Joskus vaan natsaa Kontissakin, ei voi mitään.

Mulla olisi paljonkin kivoja kirppislöytöjä esittelemättä, lähinnä sisustus -sellaisia. Pimeys haittaa vaan dokumentointia ja ilman kuvaevidenssiä ei esittelyt kiinnosta erkkiäkään, sehän on fakta se. Ehkä palaamme viikonloppuna kirppislöytöihin enemmän!

KIRPPISONNEA MEILLE KAIKILLE!


Ps. Tervetuloa EveKoo!

8 kommenttia:

  1. no ei oo totta! pikkasenko oon kateellinen NYT siulle tuosta löydöstä. onnnnnittelut uusista kengistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mehtänemäntä :) Olen kyllä superhappy, kun ei olis ollut kyllä yhtään ylimääräistä (ainakaan noin paljoa) vaikka tärkeä ostos olisi ollutkin!

      Poista
  2. Mahtavaa!
    "Kun tietää mitä haluaa, se tulee vastaan..."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niin mahtavaa!
      Mulla ei ole ikinä näin tilauksesta tullut mitään eteen, paitsi ehkä kerran kälylle vanhat Arabian kaffekupit :)

      Poista
  3. Missä kirppiksillä kannattaa seinäjoella käydä?
    Ensi viikolla siellä päin syyslomalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnen tyttö :)
      Ehdottomasti Lakeuden shoppis (teollisuustie 10) ja Nurmon SPR kirppis kannattaa tsekata. Ykkös basaari on myös kiva uusi kirppis, vähän vielä tyhjää mut on siisti ja kiva.

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!