sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Kirppislöytöjä

Viime aikoina on normaaliin tapaan kierretty kirppuja. Olen pistänyt merkille (taas) asioita, mitkä minua suuresti ärsyttää - seuraavan postauksen aihe onkin juuri nillittäminen tietyistä asioista liittyen kirppiksiin. Nyt kuitenkin keskitymme onnistuneisiin ja kivoihin löytöihin. Vaikka olen vannonut, että enää en osta lankoja, lasi- tai peltipurkkeja, tässä niitä kuitenkin muutama on :) Tosin se on täysin luvallista, sillä olen myynyt eteenpäin leijonanosan vanhoista astioista ja peltipurkeista (jätin itselleni vain KOLME vanhaa peltipurkkia....)
Lapsellekin olen löytänyt paljon vaatetta, mutta ne ovat saman tein menneet käyttöön ja kuvaamatta ovat jääneet.
Tässä kuitenkin jotain!







Ja tämä seuraava on ehkä mojovin löytö pitkään aikaan. Hintaa tuolla oli reilusti kirppisostokseen, mutta enhän mä VOINUT tuota olla ottamatta! Jo pelkkien lankojen hinta on enemmän... Kaiken lisäksi itse muutaman mummonneliöpeiton tehneenä tiedän, kuinka kauhee homma jo näissä on ollut (kaikki palat on päätelty). Langat ovat 7veljestä ja Nallea. 
Tästä on hyvä jatkaa :)







9 kommenttia:

  1. Mahtava kirppissaalis taas! :) Mulla on toi sama kahvipurkki. Tosi kiva. Ja oon vähän kade tosta tyynystä. Oon suunnitellut jo pitkään tuovani maalta vastaavan tyynyn kotiini kaupunkiin. Ihanat noi lautaset myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö Sini, sä just tulit mun mieleen kun näin tuon tyynyn!!! Se on hieman "too granny for me" mutta oli jotensakin vastustamaton ja sopii tuohon ihan mahtavan hyvin :)
      Näitä lautasia tippuu eteen sija ajoin, minulla on jo 3 syvää ja 2 matalaa.

      Poista
    2. Piti kirjoittaa, että aika ajoin :D

      Poista
  2. Mahtavat löydöt...tuosta lasitölkistä voi sanoa, että OLI ilaminen..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen etsinyt tuollaista laakeaa 5l lasipurkkia pitkään. Olen toki löytänytkin, mutta hinnat ovat olleet kertakaikkisen pyähuimaavat... (On ollut postauksia myös samasta aiheesta). Niinpä olin happy tästä sipulipurkista (jossa tosin pieni särö) :)

      Poista
  3. Todella hyvät ja edulliset löydöt!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hyvä Mieli, olen itsekin samaa mieltä :)

      Poista
  4. Mahtavat kirppislöydöt! Itsekin hamstrailen kankaita ja lankoja kirpputoreilta. Vaikka ei tarvetta aina olisikaan, niin halvat ja laadukkaat yksilöt lähtee mukaan. Ja sen valitettavasti huomaa työhuoneen kaapeista ;). Tuo virkkaussatsisi on kyllä ehdottomasti sellainen, ettei sitä olisi voinut ohittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun olet samaa mieltä mun "mummokassista" :) Hipelöin noita lankoja ja neliöitä koko illan ja mietin, miten tästä jatkais. Toisaalta mun tekis mieli virkata vielä yks velkoinen reunus kaikkiin - toisaalta tuo mustasävyinenkin olisi ihana (vaikka just sitä mustaa vierastankin...)
      Itse ostaisin varmaan enemmänkin lakanoita / kankaita, mutta kun en osaa tehdä niistä oikein mitään! Tarttis mennä ompelukurssille...

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!