lauantai 7. heinäkuuta 2012

Tom

Ihan ensinnäkin alkuunsa kiitos edellisen postaukseen vastanneille! Otte mahtavia tsemppareita <3

Angsti on hiljalleen selättymässä, kivasti olen tänään saanut aikaankin. 
Mutta pari päivää siinä meni, ihan haahuillessa... Käytiin Särkänniemessä (eilen) tuskaisen kuumana päivänä ja vedin pahasti herneet nenään (sielläkin).
Siinä, missä viime kesänä neiti näpsä meni laitteesta toiseen, nyt oli "tarkennettu turvallisuusmääräyksiä" ja alle satasenttinen ei päässyt juuri mihinkään. Toinen kun on about 95 cm ja viime kesänä meni ihan samoihin aparaatteihin pikkuisen vielä lyhkäisempänä (eikä ollut missään vaarassa). Kyllä mä taas niin mieleni pahoitin. 

*****

No, asiaan asiaan.
Me kaikki 80- ja 90-luvuilla nuoruutemme viettäneet muistamme nämä posterikirjat, joissa oli julisteita ja toisella puolella (englanniksi) aina joku selitys ko. artistista / näyttelijästä. No, Tomhan on näinä päivinä ajankohtainen jätkä ja löysin (uskomatonta, miten tälläinen säilyy vuosikymmenestä toiseen!!) tän huipun posterikollaasin. 
Mun ekassa omistusasunnossa (ja samalla ekassa sinkkukämpässä) mun vaatehuoneen ovessa oli tästä kollaasista leikattu ja kehystetty Tom, joka Top Gunissa istuu hävittäjässä ja näyttää peukkua. 
Ai että!
Tom ei silti pääse mun Man of The Week osioon, koska ei ole niin ihana. 


Samalla pikku yksityiskohta meidän yläkerrasta. Rappuaukon (joka on siis paneloitu) ympärillä ja seinissä kiertää tuollaiset ledilamput, jotka syttyy palamaan kun niiden ohi liikkuu ja on tarpeeksi pimeä (pystyy säätämään). Eli siis kun yön hämyssä menee pissille, ei tarvitse kompuroida ja törmäillä, perille kun löytää kuin lentokoneessa konsanaan. Pidin tota ihan poikien (rakentaja + sähkäri) humpuukina, mutta se on oikeestaan tosi jees!

1 kommentti:

  1. Mä niin muistan ton Top Gun ajan, kun kaikki oli hulluna Cruiseen. Mä en osannut/tajunnut olla, ei sytyttänyt ;)

    Mahtikset valosydeemit! Meillä toimii valo liiketunnistimella toiessa vessassa, on aikas kätevä!

    Nii ja vähänkö kökköä jos Särkiksessä ei ole pienille oikein mitään :/

    VastaaPoista

Kiva kun jätät viestiä!