tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kirppisostoksia itselle

Kaikenlaisia löytöjä viime viikkoina on tullut tehtyä. Lapselle olen löytänyt kaikkea kivaa vaatetta, itsellekin jotain, kotiin taas en oikeastaan mitään (eikä tänne mitään oikeastaan tarvikaan, paitsi metritavarana puuta ja lautaa terassintekoa varten sekä uusi terassikalusto - mutta eihän noita kirppikseltä shopata...).
Olen ollut kipeä ja nyt alkaa hiljalleen helpottamaan. Ystävälle tuskailin puhelimessa viime  viikonloppuna, että kun olis kaikkia kivoja postauksenaiheita, mutta kun perkele ei jaksa kuvata kun on niin siipi maassa! Nyt jaksoin jotain (kävin jopa lenkillä - viimeinen kuva ei ole mitään rekvisiittaa).

Itselle musta Lindexin mekko 4 eur 
(okei, oikeesti tää on varmaan tunika, mutta tälläiselle tapille menee hyvin mekosta).

Nanson uusi tunika 7 eur.
Kuosi on way out of my confort zone, mutta oli oikeesti tosi raikas päällä ja kiva malli! 
Jos ei muuta niin kesäinen kotitunika/mekko ja rannalla päälle heitettävä

Todella kaunis harmaa Vilan mekko 5 eur.

Lindexin nude tunika 3 eur.

Didriksonsin uudenveroinen kuoritakki 12 eur, LÖYTÖ.
Tää on niin hyvä ja passeli, 
että harkitsen vakaasti mun Haglöfsin vastaavan myymistä eteenpäin. 

(Reisi näyttää aikamoiselta joulukinkulta - ei kai se oikeesti noin jytky ole!?)





2 kommenttia:

  1. toi Vilan mekko vois olla ihan mun kaappiin kuuluva. Ihana! Ja muutkin on hienoja löytöjä. Mä olen kyllä jäänyt kirppistelyssä ihan paitsioon ja lapset saaneet kaikenlaista. Missä mun löydöt ovat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilan mekon ostin sovittamatta ja onneksi se oli sopiva :D
      Nyt vaan silmä kätteen kipa kirpuilla, kyllä sieltä löytyy!

      Poista

Kiva kun jätät viestiä!